miércoles, 14 de diciembre de 2011

Conversa de Nadal

Avui després del pati ens hem assegut en assemblea i ha sortit una conversa ben interessant... deu ser que ja arriba Nadal i els fillets fan moltes reflexions del que saben i veuen.




Després han vingut els fillets de la classe de Sant Tomas i junts hem practicat la poesia de Nadal... però no us la direm encara, és un secret!!

Conversa de Nadal
Fabiola- jo un dia vaig anar a Monte Toro
Marçal- és as Mercadal, noltros ha vam anar a dinar dal el Toro, sa meva mamà i n'Àfrica....
Gisela- hi fa feina sa meva tia, però ara ja no, ara té vacances.
Marçal- allà hi viu gent, uns senyors...
Ariadna- hi viuen els reis... m'ho ha dit..
Nacho- no, viuen a un puesto molt enfora que fa molt de fred
Blai- molt de fred no, molta calor
Carla-jo i és papà vam anar al Toro
Blai- allà hi viuen monges i no baixen mai
Júlia- jo un dia vaig anar al Toro a fer una volta amb es cotxo
Nacho- els reis no viuen allà, només hi van a deixar els regals de la gent que hi viu
Blai- allà on viuen els reis fa molta calor i poquetes vegades fa fred
Hugo- sa meva tia va anar al polo sur
Blai- els osos polars hi viuen
Nacho- el papà Noel viu al polo norte que hi ha molta neu, també hi viuen els que l'ajuden
Blai- però no són patges
Erika- mi papà conoce al paje..
Joan- Els tres reis són en Gaspar, en baltasar i un altre que no té corona, els altres són els ajudants del rei.
Júlia- jo quan vivia a Barcelona els reis me van donar molts de regals, i tiren caramels d'un camió
Marçal- no, no tenen camió
Ariadna- un dia quan era es vespre un senyor va encendre es llums de Nadal de defora...
Aixa- són de colors...


2 comentarios:

  1. jajajaja, molt bona e interessant converça. Si es que... ells si que son màgics!!
    Irene.

    ResponderEliminar
  2. Si, a vegades basta escoltar-los i aprendre d'ells, ja veis que tenen moltes coses a explicar!

    ResponderEliminar